Kaj bi spremenili na Blogosu?
21.01.2008 ob 14:49Po vzoru portala siol.net je za prenovo prišel na vrsto tudi Blogos. Medtem ko so nekatere akcije že v teku, bi radi slišali tudi vaše mnenje, dragi uporabniki. Zanima nas, kaj bi spremenili vi.
Za iztočnico vam namignemo, da razmišljamo o ukinitvi oblačka Izbor tagov in ocenjevanje posameznih objav.
Kaj pa bi spremenili vi? Bi kaj dodali, kaj ukinili? Pišite v komentarje, tudi vaše mnenje šteje!






21.01.2008 ob 15:20
Najprej pohvale, da ste uredili mojo pripombo o tem, da se starih objav ne da komentirati. Sedaj se jih da. Svaka čast. Hm, morda bi bilo zanimivo vedeti kateri blogi so najbolj obiskani in ne samo najbolj komentirani. Izbor tagov je morda res odveč, čeprav ne moti. Ocenjevanje je brez potrebe, saj ni realno in to počnejo mnogi samo tako za šalo. Morda bi morali najbolj komentirani posti dneva na prvi strani ostati dlje časa, ne pa da se jih tretira enako kot vse ostale.
In ja, zakaj se objave istega avtorja, če jo objavi eno za drugo, ne vidi?
21.01.2008 ob 15:21
In da ne pozabim, Moj siol je že nekaj časa stara objava, kar pomeni, da se je nekaj pokvarilo. Nova zadeva pa je premalo opazna in moraš klikniti na Blogos, da vidiš katere zapise ste izbrali. Tako smo imeli nekoč recimo 200 ljudi na blogu, ko smo bili izbrani, sedaj pa je cifra skorajda enaka kot da nismo izbrani.
21.01.2008 ob 16:34
Izbor tagov naj ostane. Olajša iskanje in združuje enako misleče
Moj siol je zame kot blogerja s spremembami postal manj zanimiv. Iztok K
21.01.2008 ob 16:46
Ocenjevanje posameznih objav na spletni strani blogosa res ni potebno. Če se boste kaj spuščali v sistem bloganja, pa bi lahko omogočili html ukaze vsaj v objavah.
21.01.2008 ob 20:18
@Iztok: Število objav na naslovnici Blogosa smo omejili na eno, ker so nekateri (spamerji) to izkoriščali in s svojimi posti “zasedli” naslovnico. lp,
Matej SiOL Blogos
22.01.2008 ob 00:06
Kaj bi jaz spremenil: Dodal bi možnost oz. teme, kjer bi lahko ljudje, ki vemo kakšno stvar ali dve o HTML-ju in CSS-u, spreminjali izgled svojega bloga.
In kot opomba: v Safariju (ob pisanju nove ali urejanju stare objave) preklapljanje med teksto in html kodo ne deluje pravilno. Veliko HTML značk izgine.
22.01.2008 ob 02:33
Matej, sem si mislil, da bo kaj takšnega. Prav imate.
22.01.2008 ob 19:19
js bi pa na blogosu spremenila to , da bi vsak teden meli lestico naj blogov prejšnjega / tega tedna! naprimer top 15 … hvala, upam da boste to mojo željo uresničili;)
22.01.2008 ob 23:33
Iskanje blogarjev. Ko vtipkam določenega blogerja v iskalniku, se mi pokaže poleg njegove objave, ki ni nujno najbolj sveža, še polno drugih, ki nimajo z njim nikakeršne veze. No, sedaj tudi to ne deluje.
23.01.2008 ob 13:33
Ocenjevanje je itak nesmiselno, ker služi kvečjem za zlivanje togote med blogerji, ostali se pa kdaj poigramo, da vse z minusom spravimo na nulo in obratno.
Iztok! Kako to misliš? Posamezen blog ali blog v celoti??? Za posamezne, na primer najbolj obiskane zapise tedna, bi bilo zanimivo, sicer pa ne, ker imajo blogerji, ki so začeli blogat pred dvemi leti avtomatično veliko prednost pred blogerji, ki blogajo en mesec.
23.01.2008 ob 14:38
Simona, isto kot pri komentarjih, za zadnjih 14 dni. Tako ne bi imelo vpliva kdo je že dlje časa gor. Mi je še ena stvar prišla na misel in sicer Agregat. Glede na to, da je to Silova stran in da bi morali imeti blogerji, ki so na tej strani, prednost pred ostalimi, ki niso, bi bilo prav, da Agregat in siolovi zapisi niso enakovredni. Še več, Agregat je celo bolj aktualen, saj objava tam ostane dlje časa. Torej, dajte večji poudarek na siolovih zapisih in manjši na tistih, ki prihajajo od drugod.
23.01.2008 ob 14:43
Na stran sem hotela dodat sliko do strani za doniranje Pediatrični kliniki, pa gre le tako, da ustvarim novo stran in tja prilepim sliko, kar pa ne funkcionira. Bi bilo lepo, če bi to omogočili.
23.01.2008 ob 15:34
Moj predlog vam verjetno ne bo všeč, ker pomeni več uredniškega dela.
Mislim, da je za bralce velik problem selektiranje. V morju brezveznih objav se izgubijo tiste kvalitetnejše. Kljub raznim RSS feedom največ ljudi skenira naslovnico blogosa v iskanju vsebin vrednih ogleda. Pri tem zamudnem skeniranju bombastični naslovi spet premagajo vsebino.
Predlagal bi nekakšno “uredniško selekcijo dneva”. Tisto, kar je na siol.net pod “blog” (3 objave) je premalo. Mislim, da bi izbira 10 najboljših objav v prvem delu dneva in 10 v drugem bila zelo dobrodošla tako za resnejše blogerje kot za bralce blogov.
Pri sedanji selekciji bi pa pripomnil, da malo preveč upoštevate aktualnost objave. S tem samo spodbujate to, da vsi pišejo o enih in istih tekočih zadevah: as ti tud not padu, veseli december, ema,… kar je kronična bolezen blogosfere, takoj zraven tiste o bloganju blogerjev o bloganju in blogerjih.
Izbrane objave bi lahko kategorizirali, 4 kategorije po 5 objav, recimo.
23.01.2008 ob 18:34
Jaz bi prosil, če mi popravite moj blog, ki ne dela že od vsega začetka. Iskal sem po vseh blogovih/siolovih straneh za en kontakt za podporo, a neuspešno. Poslal sem vam mail na ene 4 mail naslovov, človeškega odgovora ni bilo
Prosim, če mi popravite Admin panel mojega bloga: http://picnik.blog.siol.net/wp-admin/
Hvala!
Napaka, ki mi javi FIREFOX(in opera):
The page isn’t redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
23.01.2008 ob 18:51
@iztok: Bolje bi bilo, če bi bili rangirani obiski posameznih zapisov … ne pa blog v celoti. Valda, da bo tvoj najbolj obiskan, če napišeš petnajst objav na dan … hahahaha …
@perica: O tem tumbam jaz že ves čas, da ni uredniške politike in ja, s tem povezane kategorije itd. Ampak si je tudi ne želim več. Namreč tisto malo uredniške politike, ki obstaja, z izpostavljanjem na prvi strani itd., je enaka kot vlada po rabgih obiska ali pa še slabša. Poleg vsega se z urednikovanjem bavijo osebe, ki so sami blogerji, zelo vidni, torej že v kali ne premorejo zadovoljive objektivnosti. Skratka, imela boš med prvimi desetimi Ireno Sireno, pet ing seks in Turbofolk, potem pa še nekaj prijateljev. Ni v redu.
Problem je pač v tem, da bi morala bit urednikovalna politika objektivna, usposobljena za preoznavanje različnih vrst kakovostnih zapisov in predvsem ne sme bit del Siolove blogosfere. Tu mač za pričakovat, ti rečem.
23.01.2008 ob 18:52
@perica: Aja, se opravičujem … “imel” … ne “imela” … hehehe …
23.01.2008 ob 20:08
Jaz bi pa ukinil vse razvrstitve. Torej vsa preštevanja komentarjev, glasovanja, preštevanje števila obiskov itd.
23.01.2008 ob 21:29
Strinjam se s Chefom (in mogoče še kom, nisem brala vseh komentarjev) - stran z vsemi točkovanji, ocenjevanji in lesticami.
Če bi sama izbirala, bi Blogos kar se da poenostavila in kar največ prostora namenila zgolj seznamu zadnjih objav, kjer bi veljajo pravilo - en avtor, en zapis (vedno zadnji). Želela bi si obsežnejši seznam zadnjih vnosov (50 namesto 20?) in mogoče tudi obširnejši seznam zadnjih komentarjev.
Seznam tagov mi je osebno povsem odveč, prav tako rubrika ‘vredno ogleda’, tudi oglasi zasedajo mesto, ki bi ga veliko bolje zapolnila vsebina. Ampak zdaj pa ‘zahtevam’ že preveč, kajne?;-D
24.01.2008 ob 06:16
Chef, meni pa je to zanimivo in zabavno, pa še lepo se je videti med imeni kake lestvice. Tebi je lahko, ko maš reklamo kot hišni bloger, ostali pa se moramo bolj potruditi, da pridemo do izraza in so take lestvice le še ena pot do naših blogov.
Zloba, se strinjam, čim več zadnjih objav.
Simona, petnajst pa že ne
24.01.2008 ob 06:19
Perica, to selektiranje pa bi spet lahko bil problem, ker recimo ne bi bilo pošteno in bi se tam znašli le eni in isti, ki imajo pač veze z uredništvom ali kaj podobnega. To bi bla ziher pizdarija. In težko je ločiti zrno od plevela. Okusi so različni. Tudi objava o novih čevljih Britney Spears je lahko zelo zabavna in kvalitetna, če je napisana na tak način. To je zlo velika dilema potem. Mene to ne moti, da je veliko različnih in da so kar so. Vsak ima pravico pisati in vsak ima pravico do enakovredne pozornosti.
24.01.2008 ob 11:24
Jaz bi pa predvsem še kakšno temo več. Bi se dalo? Drugače pa se pridružujem Simoni in Zlobi in njunim predlogom
24.01.2008 ob 13:45
Imam predloga.
Dodal bi tale plugin: http://meidell.dk/archives/2006/12/19/brians-threaded-comments-159/ ki bi marsikomu olajšal komentiranje, ko gre za večje število komentarjev.
Z izvedbo zlobove ideje, bi na Blogosu izpisoval 50 najbolje komentiranih postov. V kolikor je nek post, komentiran nad 50 komentarji 5x zaporedno (recimo), se avtomatsko prenese višje na listo 4ih. Če je bil 10x zaporedoma dobil več kot 50 komentarjev, ali če ni več dobival nad 50 komentarjev se prenese nazaj na listo 50ih. Ali naprimer listo 20ih, ki bi jo jaz zamenjal z listo zadnjih komentarjev.
24.01.2008 ob 14:00
@picnik: Predlagam, da težavo urediva preko maila. Sem ti poslal nekaj vprašanj.
lp,
Matej SiOL Blogos
24.01.2008 ob 21:31
koristen bi nedvomno bil tudi števec obiskov in ne zgolj komentarjev (dostopen in viden morda le avtorju bloga). želel bi si tudi nekoliko bolj profilirano predstavitev tematskih kategorij in stilov blogovskih prispevkov (zgolj tagi znajo biti kar nepregledni in nenatančni) nlp
25.01.2008 ob 13:50
1.Ukinit hišne blogerje oz. dati v hišne tiste, ki imajo največ obiska (ne tiste, ki imajo največ komentarjev). In to menjavati - glede na obisk. To bi moralo biti javno objavljeno, tako kot pravi blogoslovec.Hišni, če že obstajajo, bi morali biti tisti, ki imajo največ obiska. Podobno ukinejo na televiziji oddaje, če niso dovolj obiskane.
2.Postaviti pravila obnašanja. Nesprejemljivo je, da se na Blogosu na veliko uporabljajo grde besede, kot so “jeb***i, pi**a in različice. Če so v časopisih, na televiziji, na radiu cenzurirane, naj bodo, prosim, tudi tu. S pikicami ali z zvezdicami. Na Blogosu imajo bloge in berejo jih tudi otroci in mladostniki. Razen tega vsem, ki pišemo bloge in jih beremo, tako pisanje niti slučajno ni všeč, se nam ne zdi kul in se počutimo terorizirane od teh, ki tako pišejo. Mislim, da obstaja tudi zakon, po katerem so kletvice v medijih enostavno nesprejemljive! Obstajati bi morala enotna koda, ki bi enostavno za take besede naredila zvezdice, če jih je že treba uporabljati. Enotna za vse. Na blogih se seveda lahko objavlja vse, kar je v okviru zakona. Če lahko na eDnevniku blogerji preživimo brez kletvic in grdih besed - potem vem, da se da pisati in pogovarjati brez tega.
25.01.2008 ob 14:28
Ne strinjam se z Dajano. Kajti blogerji, kot sem že zapisala, ki pišejo že dolgo, od začetka po možnosti, imajo avtomatsko prednost pred tistimi, ki pišejo krajši čas in so lahko v krajšem obdobju bolj obiskani od blogerja, ki si je že zdavnaj pridobil bralce. Torej bi lestvica branosti morala funkcionirat na podlago določenega obdobja … mogoče mesečnega. Pa še tu je spet problem, ker si tisti, ki spišejo več blogov tedensko spet pridobijo več ogleda. Zato sem za lestvico na zapise, kjer je seveda evidentiran tudi bloger in tako bralci lahko zasledijo, kdo se pojavlja velikokrat in spoznajo tudi zakaj.
Rangiranje po številu komentarjev je dobro, da obstaja. Ker pove, kateri blogi so nabolj polemični, seveda pa spet ne pove, zakaj. Ampak to lahko bralci spet sami pogruntajo in si izberejo branje blogov po svojem okusu oziroma nivoju. Bi bilo pa absolutno dobro, če bi se dalo ukinit štetje komentarjev avtorja samega, ker je z avtorjevimi replikami, ki jih lahko štepa sam, slika nerealna.
Absolutno podpiram urednikovanje, ker vlada zmeda izključno zaradi pomenjkanja tega faktorja. Podpiram želje po kategorijah. Daljši zapisi, ki vsebujejo neka razmišljanja, bi bilo treba ločit od zgolj štoserskih zapisov v parih stavkih. Kategorije bi bile dobrodošle tudi po nivoju in vsebini. Osebno izpovedni blogi, kolumnistični, literarno obarvani itd. Vendar, kot sem že omenila, obstaja žal problem, da je blogosfera tako necenjena, da bi za tako urednikovanje sigurno poverili ljudi, ki pojma o pojmu nimajo, po možnosti pa bi še prevladovale subjektivno motivirane ocene. Kdor urednikuje mora bit tudi javno znan kot ime. Ne da je to tam nekdo, za kogar nihče ne ve, kdo je in zakaj. Skratka, urednikovanje bi moralo bit odgovorno in odprto za jamranje in pritožbe kot v vsakem cajtngu.
Nikakor se ne strinjam z Dajaninimi opombami na preklinjanje in na sploh s cenzuro. Totalno mimo. Blogi niso enako kot novinarska dejavnost, ker obsegajo tudi zapise v smislu dnevnika in literarno usmerjene zapise, kratke zgodbe. Ne morem si predstavljat na primer, da Fetalij kar naenkrat ne bi smel preklinjat oziroma bi njegov tekst po klerikalno zapolnile zvezdice. Pa saj to je za crknit od bede. V kateri čas se pa selimo????
Ne strinjam se tudi, da se ukine kakršno koli rangiranje. Blogi namreč ne obstajajo samo za dobro počutje blogerjev, ampak za bralce. In bralcem rangiranje in kategoriziranje omogoča lažji dostop, da lažje najdejo vsebine po svoji meri. S takim načinom, brez rangiranja jih obsodimo na blodenje in zadetke na srečo, s tem pa prikrajšamo blogerje za možnost pridobivanja več bralcev, ki bi bili veseli, da so jih našli. Menim, da brez rangiranja blogosfera tlači voljo do branja in brskanja, s tem pa izgublja bralce.
25.01.2008 ob 14:38
Simona: Blog ni cenjen kot medij ravno zaradi tega terorja geekovskega jezika in Big Brother obnašanja s preklinjanjem, nespoštovanjem osnovnega bontona v družbi itd. Te besede so po zakonu v medijih prepovedane. Blog je tudi MEDIJ. Če se ti s tem ne strinjaš, pa gotovo se s tem ne strinja še vsaj 50 ljudi, to ni večina ljudi, ki klika na Blogos in piše in bere tukaj. Je pa res, da je zelo veliko ljudi študentov oz. so to ljudje, ki pač tako govorijo in se jim zdi tako pisanje kul. Večini pa prav gotovo ne! To je teror manjšine nad večino. Pravila bi morala biti za vse enaka. Edino, če je tako: na Blogosu se lahko tako piše, vsi pa, ki vas to moti, pa morate stran.
25.01.2008 ob 16:49
@Dajana:
Blog ni cenjen zaradi večinoma nekvalitetnih ali zgolj plehkih vsebin, vključno s polpismenostjo. Ni cenjen, ker uredništvo ne deluje v nobeni smeri, ampak se urednikujejo samo blogerji med seboj z vzpostavljanjem nekih mrež.
Blog je kot nekakšna knjižica zase, ki je v ponudbi in jo odpreš ali ne odpreš. Bereš ali ne bereš. Ker ponuja več kot zgolj prispevke novinarskega profila, so tudi osebne izpovedi, literarni prispevki itd. ne more funkcionirat korektno identično tiskanim medijem. Kot na tak način ne more funkcionirat literarna sfera, ker bi bili potem oropani lucidnih, zanimivih piscev, ker pač preklinjajo in fukajo v svojih romanih. To je bedarija. In na primer tudi vtiskanih medijih so tisti bolj liberalno usmerjeni manj togi pri cenzuri kvazi neprimernih besed. Na primer Mladina. Hvala bogu.
Tvoj problem pa bi spet lahko na nek način rešilo urednikovanje. Zapise, ki se poslužujejo tudi pikantnih izrazov ali delno porno obarvanih vsebin, bi pač tako označili (da bi se otroci hitreje dokopali do njih … hehehe). Menim, da tvoje tegobe spadajo bolj v vzgojnoizobraževalni segment. Tam bi se morali pogovarjat o vulgarnosti, pornografiji, seksualnosti itd. Na primeren način. Na primer, da je treba tudi preklinjat znat na pravi način na pravem mestu, sicer izpadeš zgolj primitivec. Enako velja za fuk in podajanje pornovsebin.
25.01.2008 ob 22:19
Še jaz imam en majcen predlog. Bi se dalo kaj uštimat, da bi sledenje track in pingbackov delovalo malo bolj ažurno? Ker na nadzorni plošči se pokažejo samo trackbacki z blogov, ostali pa ne. Torej?
27.01.2008 ob 00:00
Jebeš urednikovanje! Izpiše naj se 50 zadnjih blogov, od tistih, ki vsakih 5 minut objavijo par brezveznih vrstic, pa se naj pokaže samo eden, kot je to menda že urejeno.
Mislim, le zakaj bi bloge morali urejat, kakšne neumnosti so pa zdaj to!
27.01.2008 ob 11:09
Ce bi bil jaz na vasem mestu, bi mi zacel placevat za objavljanje.
27.01.2008 ob 11:19
dvigam roko predlogu big gigant heada
bi pa srčno rada, da z mojega bloga odstranite reklame. že itak jih ni med vikendi in med tednom popoldan, a jih torej lahko odstranite še med tednom dopoldan? mene res tako nervirajo, da bom sama naredila nekaj v tej smeri, če nihče drug ne bo - pa to ni grožnja, to je samo prošnja in opis občutkov glede teh stupidnih reklam na mojem blogu.
“najbolj obiskani blogi” bi mene tudi zanimalo bolj kot “najbolj komentirani”. v poplavi blogov je vendarle le nekaj takih 10 takih, ki so res brani, obiskani. se mi zdi prav, da vsak, ki pride na stran blogosa vidi, kdo so blogerji, ki redno pišejo in ki jih ljudje redno berejo.
27.01.2008 ob 11:56
katarina, prosi nekoga, da ti da geslo za svoj siol račun, in si jo izklopi
27.01.2008 ob 13:09
mi ga daš ti?
27.01.2008 ob 17:10
heh, sam ga uporabljam od strica
drugače sem amis powered >: ))
27.01.2008 ob 20:40
jz bi biu zato da se lahko nalaga poljubne teme. vsak uporabnik katerokoli zeli….
30.01.2008 ob 18:09
Več selekcije med trashom in trudom.
31.01.2008 ob 10:27
Da bi se v objavo dalo importirati več fotografij naenkrat.
31.01.2008 ob 10:56
Ena malce off topic, samo mi je ravno padla na pamet
Kaj bi spremenili na Blogosu?
Lastništvo!
31.01.2008 ob 11:11
Iz agregata bi vrgel objave Vest.si in nekega novomeškega Parka, ki z bloganjem nimata (več) nič skupnega, “smetita” pa sto na uro.
31.01.2008 ob 11:26
@Človek: Vrhunska!
31.01.2008 ob 12:00
kako se pisava pri objavljanju poveča???
31.01.2008 ob 12:03
pa barva??
31.01.2008 ob 12:16
@ziga2: Ko boš v urejevalniku, stisni kombinacijo Alt+Shift+V. To ti odpre dodatno orodno vrstico, ki ponuja nekaj dodatnih možnosti.
31.01.2008 ob 12:54
Ja ne rečt, zdj si pa ob vsakem alt+shift+v sfukam tipkovnco …
31.01.2008 ob 13:21
hvala
31.01.2008 ob 13:51
še eno vprašanje! kako se widget “odštevanje” naredi da se bo dogodek zgodil in ne da se je zgodil??
1.02.2008 ob 12:41
jst bi crnija spremenila
2.02.2008 ob 02:46
zakaj ni povezave (modrega izpisa) z uporabniškega imena na moj blog in zakaj se moj blog ne izpiše med ostalimi po kliku na ustrezni tag ali kategorijo ???????
2.02.2008 ob 09:09
[...] Razumem. Vi ste prijavljeni s svojim uporabniškim imenom, ki ga uporabljate tudi za svoj blog in oddate na nekem drugem blogu komentar. Vsa druga imena imajo povezave na avtorjev blog, le vaše ne. Primer: Ko je irenca pustila komentar, ima njeno ime povezavo na njen blog, blogoslovcu se je pa zgodila krivica. [...]
2.02.2008 ob 09:12
@Blogoslovec: Za prvo vprašanje najdeš odgovor tukaj, za drugo vprašanje pa ne vem - jaz nisem imel težav. Če kliknem na Blogosu na tag Poezija, je trenutno tvoj Haiku trojček za lep dan prvi zadetek.
2.02.2008 ob 09:14
@ziga2: Glede widgeta za odštevanje - vse je odvisno od datuma. Če vpišeš nek datum v prihodnosti, se dogodek BO zgodil, če pa je datum stvar preteklosti, se spremeni v “se JE zgodil”.
Mimogrede, obiskal sem tvoj blog in opazil, da bi si tudi ti moral prebrati tole
2.02.2008 ob 15:46
Še nekaj bi vprašal. Bi se dalo inštalirat eno dodatno temo, ki sem jo skinil z wordpressove strani? Prosim?
2.02.2008 ob 17:12
@Alex van der Volk: Pošlji mi jo po mailu, da jo pogledam.
3.02.2008 ob 22:17
Thanks folks. Zanima me tudi, kot verjetno še marsikoga, kje najti izpis, če ta obstaja, števila ogledov/obiskov bloga.
3.02.2008 ob 22:52
To ti omogočajo dodatki, v tvojei nadzorni plošči. Google Analytics in Statcounter.
4.02.2008 ob 14:50
Kako povečati fonte pri komentarjih? Se to sploh da? Tnx!
4.02.2008 ob 15:06
Svoj pesmice ponavadi pišem v Wordpadu, potem pa veselo copy paste v blog in veliko truda, da prilagodim velikost črk. Ko grem popravljati, se vse sesuje, verzi se dobesdno podrejo. Tudi kitice se podrejo in moram vmes risati zvezdice. Če bi se to dalo kako olajšati? To je moja edina želja.
4.02.2008 ob 15:14
nevenka, seveda. odpiši wordpad! uporabi openoffice writer.
4.02.2008 ob 15:15
sedna, v večini je odvisno od teme.
4.02.2008 ob 15:36
Hvala, dragi in Samski. ( glih tazga iščem..hm) Z drugimi besedami si hotel povedati, DA SE NE DA. Kajneda? difolt pol shitshit
4.02.2008 ob 18:00
Am, pri nekaterih temah sem opazil, da imajo funkcijo večanja in manjšanja postov kr na strani.
5.02.2008 ob 09:02
Kje? Sm vse poklikala, nič me vidim. Meni je treba narisat..eh
5.02.2008 ob 10:35
Samski, tole z večanjem in manjšanjem postov pa mene tudi zanima. Prilepi kak link, kje si to videl.
5.02.2008 ob 13:21
Pi.Roman, ups sori
mislil sem manjšanje in večanje pisave
saj veš kaj mislim ne ? na glavni strani
sedna izber si drugo temo
5.02.2008 ob 13:35
Ne bom, da veš! Ne menjavam tko hitr stvari. Eno leto sigurno, tok sm s prejšnjo zdržala. Razen, če ne bo kakšna podobna, metalic.. a bo?
5.02.2008 ob 13:37
haha, ja bo treba tele siolovce prepričat da si bomo lah naložil svojo temo
5.02.2008 ob 20:06
Lahko bi dodali kakšno funkcijo v grafični urejevalnik: možnost izbire fontov, velikosti in barve fontov, presledka med vrsticami ipd.
6.02.2008 ob 12:26
Odnos do uporabnikov.
6.02.2008 ob 12:27
6.02.2008 ob 12:45
Mojcas nekaj kar ne obstaja ne moreš spreminjati
7.02.2008 ob 18:09
Zdajle me je skoraj kap, ko sem na blog.siol.net videl moj ogromen avatar
7.02.2008 ob 23:30
haha, nisi edini
11.02.2008 ob 12:44
Saj res, kaj pa le 50mb prostora za posamezen blog? Enim je to več kot preveč, enim res ta norim pa premalo
11.02.2008 ob 13:23
@Iztok: 50 MB je “default” kvota, ki je dodeljena blogerju ob registraciji. Če je to premalo, pa povečamo. Je pa treba za to poslati mail.
lp, Matej
11.02.2008 ob 14:40
Iztok izkoristi
Kaj pa uploadanje datotek, like mp3, rar, ipd. ? Verjetno ne pride v upoštev, ker bi folk uploadu avtorsko zaščitene stvari …
13.02.2008 ob 00:54
predlagam enakovredne strani na blogu. že sedaj imamo lahko več strani, vendar pa so ostale strani slabše, zato bi predlagala, da bi lahko bile vse strani enako urejene in da bi lahko izbrali na kateri strani naj bo objava. tako bi lahko imeli strani urejene po tematikah.
pa da bi si lahko sami izbrali, kater oglas bo na našem blogu, ker res nočem met oglasa za lepega daso na blogu, ker kazi celostno podobo
lpkk
18.02.2008 ob 19:24
Kaj to štekanje v zadnjih dneh je posledica kakšnega nadgrajevanja ali mojega zafrustriranega računaljnika?
11.04.2008 ob 18:58
Zasledil sem, da mojega bloga agregat več ne pinga (morda zaradi drugega rss linka, čeprav je v bistvu preusmerjen in drugod teh težav ni). Tudi novega ni moč dodati, namreč napiše “Težave pri vpisu vira…”
Kaj storiti?
hvala in lp
20.05.2008 ob 10:47
Predlagal bi, da za hiperproduktivce odprete novo stran, ali vsaj okno, da se njihove objave in komentarji ne mešajo z “normalnimi” in slednji postanejo pregledni.